tirsdag den 7. februar 2012

Huer i julegaver

Jeg valgte for nogle år siden at lave julegaver til familie og venner og tanken faldt blandt andet på huer, så fandt nogle af mine Drops kataloger frem og gik i krig med denne model, som var så enkel og hurtig at lave, men samtidig ville lune godt :)

De første to modeller strikkede jeg til min farmor, og nu hvor det er så koldt for tiden har jeg glæde af dem, for fik dem tilbage efter hun gik bort i sommers.

Alle huerne er strikket af akryl garn, for var det jeg havde liggende på lager dengang og de 3 er med dobbelt garn og en enkelt med en tråd.



 Denne model er kun med en tråd garn, så den er ikke så stiv i faconen som de andre er.


Denne hue gav jeg til min veninde Kathrine, som jeg snart har lavet en hel del kreativt til :) Hun er pædagog i en børnehave, så hun elsker også selv at være kreativ og elsker også når jeg har lavet noget til hende, selvom jeg tror jeg sommetider er lidt for kreativ til hendes smag ;)




Ingen kommentarer: