mandag den 5. november 2012

Gaver til pigerne.

Jeg fandt disse skønne store pixi lignende bøger i min farfars gamle skrivebord igår, og dem skulle jeg tage med hjem til pigerne ifølge min far.

Disse to gav jeg Mathilde, som i øvrigt har været ved lægen igen idag - hun var i fredags og idag blev diagnosen så ringorm i voldsom grad :( Min lille pige er fuldstændig sået på arme og ben og lidt i ansigtet med ringorm mente den nye læge idag og skal derfor i behandling de næste 14 dage :(


Disse to bøger fik Laura - hun har lige haft en masse om de 3 bukkebruse i børnehaven, så var bare oplagt at give hende den.


Laura fik også noget maskingtape og noget farvet almindelig tape fra Søstrene Grene og en lille ekstra belønning i form af klistermærker - Laura har nemlig gået hele weekenden fra lørdag morgen og indtil imorges henne i børnehaven UDEN ble på - både dag og nat. Og hun har INGEN uheld haft overhovedet. Desværre blev hun bare så usikker henne i børnehaven imorges at jeg var nødt til at give hende en ble på inden jeg tog hjem, men jeg synes stadig hun er utrolig dygtig, stor og mega sej og jeg er så stolt af hende !!!


Mathilde fik også maskingtape og farvet almindelig tape fra Søstrene Grene.


Derudover har jeg været henne og finde pakkekalendergaver til pigerne i Søstrene Grene på Banegården i Odense. Jeg kunne desværre ikke komme ind i den store i Gågaden, eftersom Mathilde måtte blive hjemme i fredags og komme til lægen :( Men fandt disse ting til Mathilde - perleplade og nogle perler, cocktailssugerør, masser af tape, en reliefstanser ( så kan de ikke komme galt afsted med fingrene i forhold til en udstanser ) og nogle ruller crepepapir.


Lauras er det samme med en smule variation. Jeg regner med at finde nogle flere gaver til dem og måske lave nogle forskellige små gaver til dem, men i hvert fald er jeg kommet igang med nogle af dem og har til starten af december :) De behøver jo kun en enkelt ting om dagen og så er de glade :)

Ingen kommentarer: