onsdag den 21. november 2012

Tilbage på rette køl.

Så er jeg nogenlunde tilbage igen på bloggen efter en del fravær i den sidste tid :( Der har været rigtig mange ting at se til her den sidste mdr med deling af min farmor og farfars ting på Fyn, Mathildes pludselige udslæt, som bare har drillet og stadig gør - vi er bange for at hun er begyndt at være allergisk overfor kraftige smagsstoffer som findes i fx børnevitaminpiller, saftevand, slik osv. Så har vi haft et rend af overnattende gæster hele sidste uge, og ja min krop kan bare ikke klare alle disse udskejelser, så har ligget lig en masse af dagene og bare sovet, sovet og atter sovet og lige pt føles min hals som et helt savværk, fordi den er så øm :( Sådan reagerer min krop efter jeg har fået fibromyalgi :(

Men jeg har dog stadig fået lavet en smule kreativt, selvom det ikke er så meget som normalt.

Hav en god dag og pas godt på dig selv !!!

Ingen kommentarer: