fredag den 16. november 2012

Nye smykker til tante Eva og mor.

Min barndomsveninde Eva har været på besøg de sidste par dage. Hun er som mange andre piger og kvinder vild med smykker, sko, tasker og tøj. Så igår aftes og idag har jeg lavet smykker til os. Vi var i City2 igår og var blandt andet i Panduro Hobby, hvor jeg købte de skønne blomsterhoveder, og Eva købte de smukke turkise perler og lædersnøre.

Her er de øreringe, som jeg lavede til Eva.


En halskæde jeg lavede til Eva af en masse forskellige ting - smykket med similisten er et spænde fra en gammel taske.


Et armbånd jeg også har lavet til Eva.


Halskæde til Eva - hun købte også det store hjerte i Panduro Hobby. Jeg har også tilføjet en mørkeblå ruskindssnor.


Her ses tingene i smykket noget bedre.


Øreringe til mig selv.


Min nye halskæde af nye og gamle ting - bladet og den runde sølvplade er genbrug fra Mathildes barnedåb :)

Ingen kommentarer: