søndag den 11. november 2012

Lækre farver på pindene.

Jeg har været temmelig stille på bloggen siden tirsdag, for har været meget hårdt at have haft Mathilde hjemme og skulle rende til lægen konstant pga pludselig udslæt, der konstant formerede sig og forandrede sig :( Så da hun endelig kunne komme i dagpleje i torsdags - dog stadig med udslæt men uden smittefare - har jeg bare kun sovet og sovet og sovet alt hvad jeg kunne !! Jeg er så flad i kroppen og det kan også ses på min kreativitet :( Jeg orker simpelthen ikke ret meget.

Men jeg har da fået gang i mit nyindkøbte bomuldsgarn fra Super Brugsen i Kerteminde. Tanken er at der skal være sorte ærmer med nogle striber tæt ved ribben ved håndleddet og striber igen ved maven og ned til buksekanten. Så er min tanke at jeg vil brodere nogle stjerner på.


Og så tænker jeg at der skal hækles kanter på alle ribbene, og at jeg skal hækle til knapper i stedet for at strikke knaphuller.

Ingen kommentarer: