torsdag den 1. november 2012

Nye ting fra Tiger.

Idag har jeg Mathilde hjemme, for hun har været hos ørelægen til kontrol. Bagefter tog vi i Glostrup centret og delte en soft ice i bæger, som vi altid gør efter et besøg hos ørelægen. Vi skulle selvfølgelig også et smut i Tiger nu vi alligevel var der. Og de har jo fået nye ting, så der røg lige lidt forskelligt kreativt med hjem i posen.

Nyt tape til pigerne med julemotiver - 3 stk 10 kr.


To spande med foam julefigurer - 10 kr pr spand, og pigerne er temmelig vilde med alle de andre foam ting jeg har haft købt i Tiger, så erfaringen siger mig at en spand bare ikke er nok :)


To lav selv kalender - 20 kr stk. Den ene får Mathildes dagplejemor Annemette og den anden sender vi til Lauras gamle dagplejemor Gitte.


Disse søde 3 d klistermærker måtte jeg bare have med hjem, så jeg kan lave nogle søde billeder eller andet til pigerne. De kostede 10 kr pr stk.


Og så elsker jeg jo bare Tigers blokke med papirer, for de er ligesom Søstrene Grene bare lækre at bruge og jeg kan ikke se nogen grund til at give en formue for papir i Panduro Hobby. Den anden bog måtte jeg bare købe - en skøn malerbog, hvor siderne nok er nødt til at blive kopieret, for det er bare tegninger der kan bruges om og om igen på flere forskellige måder :) Begge dele kostede 20 kr stk.


Her er lige et lille kig ind i malerbogen.


Ugler I like :)


Alle tingene i bogen er nogle af dem de har haft det sidste stykke tid på deres ting.


Det her kage monster er da bare for sødt :)


Ingen kommentarer: