mandag den 5. november 2012

Mit nyeste strik og nyt garn.

Jeg har af gode grunde ikke fået strikket så meget i weekenden og togturen hjem igår aftes gav mig ingen mulighed for det, men lidt har jeg da nået.

Min cardigan strikket oppefra og ned - den lækre blå jeg ville have brugt smittede af mens jeg sad og strikkede og erfaringen siger mig, at den farve ville smitte en del af i vask og ødelægge de andre skønne farver i blusen så jeg forsøgte mig med den lyseblå jeg købte i fredags i Søstrene Grene - jeg ved dog stadig ikke helt om jeg kan lide den sammen med de grå og brunlige nuancer .... så må komme an på en prøve.


Her er nogle af de nye farver / samme farver bare et nøgle mere. Jeg fandt den gule, den vissengrønne, den lyseste grå / brune farve, og så 3 nye. Jeg ved endnu ikke om jeg piller den nye blå ud og kun nøjes med de gule, grønne, grå og røde farver .....


Og så var jeg med min far i Super Brugsen i Kerteminde, hvor jeg ALTID skal have noget bomuldsgarn med hjem fra - de har altid en hel masse farver og ofte dem på tilbud og igår måtte jeg bare have noget nyt med hjem - se selv hvorfor !!!


De havde fået en lækker lækker neonfarvet og en skøn lime og så måtte en sort med hjem også. Jeg tænker jeg skal have mig en bluse med sorte ærmer, rib i ærmerne, halsen og forneden i den neon og lime og så ellers alle tre farver på forstykke og ryggen.

Ingen kommentarer: