onsdag den 28. november 2012

Sygdom øvøvøv

Så tog jeg til hudlægen i Rødovre igår for at få at vide om Mathilde havde allergi eller ej. Beskeden var dog en anelse anderledes end jeg troede - for den lille har nemlig de sidste 3 uger rendt rundt med udslæt på hele kroppen pga den 5 børnesygdom også kaldet lussinge syge :( Og nu er Laura og jeg også begyndt at skrante med voldsom voldsom træthed og virkelig voldsom ubehagelig hovedpine - i hvert fald for mit vedkommende! Laura har også klaget over hovedpine her til morgen, så jeg har begge piger hjemme idag, da Mathildes dagplejemor er syg med omgangssyge og to andre dagplejer fra deres gruppe ogsp ligger syge. Så det var lidt svært at finde en plads til Mathilde plus hun har sidste dag i dagplejen imorgen.

Så Laura og jeg skal til lægen imorgen og tjekkes for lussinge syge og måske kyssesyge, for noget er i hvert fald under opsejling med os begge to :(

Øvøvøv og så lige nu hvor det lige om lidt er jul og Mathilde skal starte i børnehave på mandag!!

Ingen kommentarer: