søndag den 11. november 2012

Kalender til Mathildes dagplejemor.

Sidste gang jeg var i Tiger fandt jeg et par lav selv kalendere, og der røg to med hjem - en til Mathildes dagplejemor og en til Lauras gamle dagplejemor.

Her er den til Mathildes dagplejemor Annemette.

Mathilde har pyntet forsiden med selvklæbende mosgummi købt i Netto i store plader. Jeg har så klippet dem i trekanter og små strimler.


Jeg har skiftet mellem billeder af Mathilde og nogle stykker med begge piger. Her har Mathilde sat silkepapir på nogle selvklæbende 3 d puder. Jeg har sat masking tape rundt om alle billederne.


Udstansede hjerter.


Samme slags store pailletter.


Forskellige store pailletter påsat 3 d selvklæbende puder.



Her har jeg klippet nogle små babuskapiger ud, som er blevet sat på 3 d selvklæbende puder.



Her var Mathilde virkelig med på noget sjov, for her har vi brugt sugerør, som er blevet klippet i små stykker og sat på 3 d selvklæbende puder.


Udstansede puslespilsbrikker i forskellig karton på 3d selvklæbende puder.


Her har Mathilde sat pailletblomster og similisommerfugle på 3 d selvklæbende puder.


Klistermærker med katte og andre dyr.


Stjerner og hjerter klistermærker.


En masse store og små stjerner i klistermærker.


Selvklæbende mosgummi og hjerte klistermærker.

Ingen kommentarer: