torsdag den 18. oktober 2012

Detaljer fra vores køkken / alrum.

Hylde hen over vores lilla spisebord, som vi igen har taget i brug indenfor. Vi er blevet enige om at det skal bruges som kreabord for pigerne og jeg og vores almindelige spisebord som spisebord. Jeg er vældig glad for at mit lilla bord er kommet ind igen, men tvivler på det holder så længe, da det har stået udenfor i al slags vind og vejr siden vi flyttede ind, og nu er der varme indenfor såe..... men det holder så længe det holder :)


Håndaftryk pigerne og jeg lavede for længe længe siden oppe i lejligheden - Claus hånd kunne ikke være på.


Vores lille reol henne ved spisebordet og den ene af vores to magnettavler - den anden hænger mellem pigernes værelsesdøre.


Alle de skønne søpindsvin vi har fået samlet gennem årene - de fleste fandt vi dog i sommers hjemme på Fyn :)


Vores vættelys og andre forsteninger / fossiler og rav fundet på henholdsvis Fyn ( stenene ) og Fanø ( ravet ).


En kæmpe konkylie Claus engang har fundet tror jeg og så en enkelt fra vores ferie sidste år ved Hals. Vi kom hjem med mange mange flere af disse smukke konkylier - det her var bare den eneste jeg fik op på hylden i weekenden.

Ingen kommentarer: