mandag den 1. oktober 2012

Lækre sko.

Jeg var i weekenden hjemme på Fyn for at besøge min barndomsveninde Eva, som bor i Odense. Om lørdagen var vi ude og hygge og shoppe i Odenses gågader - vi var blandt andet inde og besøge Tante Grøn, Søstrene Grene og andre skønne butikker - og hvad tror du så jeg fik bragt med hjem til Albertslund efter de to første butikker ?! :) Ja garn i lange baner hvad pengepungen og jeg kunne slæbe ;) Men de billeder må du have til gode til senere på ugen.

Her er lige nogle skønne billeder af nogle vildt lækre og fede sko, som på alle måder bare skulle fotograferes :)
Jeg elsker jo som så mange andre kvinder sko og især med høje hæle, men desværre kan jeg ikke rigtig længere gå med dem, fordi fibromyen giver mig så mange problemer :( Men man kan da have lov at drømme sig hen, når man støder på sådan nogle skønne sko som disse !!!

Er den ikke bare for lækker ???? Dødningehoveder, sløjfe og lille vedhæng med dødningehoved.


Sløjfe med similisten og igen noget fedt mønster udvendig og indvendig.


Dødningehoveder med forskellig farvede similisten.


Og så denne sko, som jeg jo bare synes var utrolig fed - prikker, striber og mønstre, sløjfe og vedhæng.


Og så disse to neonfarvede laksko - en gul og en grøn :)


Og se lige et farveorgie af lækre sko i forskellige materialer :)


Så kan man da ikke undskylde at man ikke kan pifte sin garderobe lidt op, for sko kan give opmærksomhed, men er ikke så stor en flade som fx bukser eller bluser.

Ingen kommentarer: