tirsdag den 16. oktober 2012

Tidsfordriv en søndag.

Efter pigerne havde sovet til middag i søndags ville de gerne sidde og klippe klistre, så jeg fandt deres og min kasse frem og så lånte vi lidt hist og her.

Jeg tog et stykke papir fra noget af mit nye papir fra Søstrene Grene og gik igang med at tegne, klistre og dekorerer, og her er resultatet, som Laura med det samme satte sig på og nu står inde på hendes værelse.


Blomsterblade, der falder ned over siden sammen med bladranker.


En blomst med forskellige bladranker, stenhjerter, blomsterpailetter sat sammen med 3d puder.


Forskellige blomsterpailetter, stenblomster og stofblomster sat sammen med 3d puder og dobbeltklæbende tape. I kanten og forneden har jeg brugt maskingtape fra Søstrene Grene - jeg fortryder jeg ikke bare købte mange af dem, for jeg burde have vidst at pigerne ville være lige så vilde med det som jeg.


Lauras navn skrevet med maskingtape og så har jeg skrevet ovenpå med en farveblyant.


Udstansede sommerfulge med en smule maskingtape henover.

Ingen kommentarer: