tirsdag den 16. oktober 2012

Lauras værelse.

Her er lige nogle billeder af Lauras nye værelse efter vi er flyttet ind i gårdhaven. Jeg synes stadig ikke det er helt færdigt, men det komer nok hen af vejen.

Her er et billede af en høj smal reol, som Claus og jeg fandt to af i Silvan, da jeg ventede Laura. De var begge to hvide, men vi ønskede farver på dem, så vi malede dem og lavede stencils på dem. Lauras er rød udenpå og gul indeni.


Lauras dør inde i værelset. Claus havde ikke nok af de to lilla, så han blandede dem sammen, men alligevel var der ikke nok til hele døren, så derfor malede han halvdelen grøn. Wallstickers fra Tiger. Døren er på den anden side lilla.


Jeg købte for noget tid siden to pakker med farvede malerlærreder i Netto, der var sat ned til 10 kr for 6 trekantede lærreder. Her har Laura tegnet på to af dem - de sidste 4 skal gemmes til bedsteforældre julegaver :)


Paptallerken pynt Laura har lavet henne i børnehaven - jeg elsker når hun kommer hjem med nogle ting - for tiden tegner hun rigtig meget henne i børnehaven og udvikler sine evner utrolig meget :) Desværre har hun stadig ikke helt forstået at man godt kan tegne meget på et papir - kun at man kan anvende begge sider af papiret. Så det giver en del tegninger hver dag, hvor der måske kun er 2-3 små blomster på, men de er nu velkomne og skønne alligevel :)


Juletræ Laura lavede helt tilbage i dagplejetiden - faktisk den første jul hun gik i dagpleje, så den er et par år gammel nu :)


Jeg har købt nogle forskellige knager i Tiger og Netto og hængt op på pigernes værelser, for at give lidt liv og sjov. Her har jeg så hængt deres flotte kjoler fra morfar Per og Kirsten op. tasker, smykker de selv har lavet og andet pynt. Nedenunder står nogle gamle montanaer Claus har haft i mange år, og som vi ikke længere ville bruge, så pigerne får lov at have deres ting i kasser derinde i og kan så kravle på dem som de lyster.


Et af mine uglebilleder har fået plads inde på Lauras værelse-


Jeg har hængt nogle forskellige billeder op henne ved hendes vindue, så hun om aftenen inden sengetid kan ligge og kigger derover. Der er billede af hende selv, to billeder jeg har lavet til hende, to gange Peter Plys som hun har hængt på hendes værelse i lejligheden fra før hun blev født, et broderet billede min veninde Kathrine lavede til hende i dåbsgave og en kermit tegning en vikar fra børnehaven har lavet og som Laura meget gerne ville lave op, så den blev rammet ind :)

Ingen kommentarer: