fredag den 19. oktober 2012

Fredagshygge.

Pigerne har startet på en forlænget weekend ved at være hjemme og hygge med mig idag - den har stået på perler, tegne, spist brunkager, set Familien Gyldenkål med popcorn og leget med garn. Her er lige nogle billeder fra de sad og hyggede.

Perlehygge og brunkager og stearinlys.


Brunkager der blev bagt igår aftes mens vi spiste aftensmad - havde købt en pakke færdiglavet dej i Rema1000, for at prøve hvor god den var - den er okay god, men de slår ikke min farmors opskrift på brunkager. I hendes opskrift er der mandler indeni brunkagerne, så er nok den opskrift jeg skal have gang i til jul - heldigvis har jeg arvet hendes gamle bog med ALLE hendes opskrifter på bagværk :)


Se lige nogle flotte fyrfadsstager Mathilde havde med hjem igår - hun malede dem igår i dagplejen, fordi hun jo skal i børnehave til d.1 december, så Annemette syntes det var synd hun ikke fik lavet nogle julegaver til Claus og jeg i år - og derfor fik vi sådan en hver igår :) Gik lige ind i hjertet !!


Dejlige Laura, der er begyndt at lave sjove ansigter, når jeg skal fotografere hende :)


Dejlige Mathilde - meget koncentreret og virkelig er blevet god til at lege med perler.


Så blev der tegnet.


Begge piger får virkelig udvidet deres evner indenfor tegnekunsten :)


Og lige et skønt søstrebillede :)

Ingen kommentarer: