onsdag den 24. oktober 2012

To gaver til Josefine.

Mathildes sidste legekammerat henne ved dagplejen stopper her den sidste fredag i denne måned, eftersom hun skal starte i børnehave. Og da den første af pigerne i Mathildes gruppe flyttede for noget tid siden lavede jeg jo nogle afskedsgaver til hende, og det vil jeg holde fast i, så jeg er gået igang med at lave farvel gaver.

Jeg købte i søndags i Ikea en pakke med to røde rammer, som jeg havde besluttet mig for skulle være til Josefine. Igår fik jeg så kreeret disse to billeder, som Josefine kan have hængende på sit værelse.


Papir og pink masking tape fra Søstrene Grene, sommerfugle og skumbogstaver fra Tiger, blomsterklistermærket fra Føtex og klistermærkebogstaverne hørte med til et scrapbogsæt jeg købte i en julebutik for et par år siden - jeg gav 20 kr for et helt sæt med bog, papirer, bogstaver osv.



Jeg ville gerne lave billederne børne agtige og alligevel ikke over i baby afdelingen - et godt tegn på om de var interessante nok var da begge vores piger nærmest kastede sig over billederne og sloges om hvem der måtte have dem på værelset. Så tror også de kan gå hen og blive et hit hos Josefine :)

Derudover er jeg gået igang med en lille scrapbog til hende med billeder fra forskellige arrangementer i dagplejen gennem de sidste to år, hvor Mathilde og Josefine har gået sammen :)

Ingen kommentarer: