lørdag den 16. februar 2013

Fjollerier og søstrekærlighed.

Sommetider så er man bare heldig at have et kamera eller sin mobil i nærheden, når uforglemmelige øjeblikke pludselig opstår. Her er lige nogle billeder fra sådan nogle stunder i en sommetider travl, stressende og meget ensformig hverdag.

Laura ville hjælpe mig med at lave aftensmad forleden dag og fandt vores rulleøjne på køkkenbordet og begyndt at lege med dem. Da jeg vendte mig om mod hende mødte dette ansigt mig, og jeg greb til mobilen og fik foreviget det noget morsomme syn :)

Hvis du har set Live fra Bremen, hvor de spiller Anna og Lotte, så vil du sikkert nok forstå hvorfor jeg var flad af grin over dette syn, og hvorfor Claus senere også grinte i lang tid bagefter :) Men hvorom alting er, så er hun da bare for dejlig vores Laura :)


De største rulleøjne jeg har og alligevel er hun yderst yndig og charmerende selvom hun samtidig er lidt skræmmende.


Og meget meget fjollet  - gad vide hvem hun egentlig har det efter ?! :)


Et andet kodak moment er dette sjældne syn, hvor Mathilde rent faktisk gerne ville holde Laura i hånden. Laura forsøger ihærdigt flere gange om ugen at få Mathilde til at holde hende i hånden, fordi hun elsker det og synes det er vildt hyggeligt, men oftest gider Mathilde ikke ...... men men me denne morgen var Mathilde helt vild og meget med på den og Laura var umådelig glad og stolt :)


Så måtte lige hive mobilen frem, og som du kan se så stod de gladeligt stille og lod mig fotografere dem :0)

Ingen kommentarer: