torsdag den 28. februar 2013

Påskeforberedelser.

Igår inden pigerne blev hentet tegnede jeg en del forskellige påskeæg, som vi så kunne farvelægge, når vi kom hjem igen.


Her er dem vi fik lavet - nogle med en kylling indeni, en enkelt med masking tape, nogle med mosgummi fra Tiger og andre malet med tusser og farveblyanter.


Lauras papir med påskefigurer -


på den anden side har hun skrevet sin gamle dagplejers navn - det øverste " gitte " har jeg skrevet men resten har Laura selv skrevet, hvilket er første gang hun skriver navnet. Gitte hendes gamle dagplejemor har 25 års jubilæum imorgen og vi er igang med at lave nogle ting til hende, som pigerne skal have med hen i legestuen imorgen, når Claus skal med dem derhen. Desværre er jeg selv nødt til at blive hjemme i min seng, for jeg skal i eftermiddag til gynækologen og have lavet et keglesnit :(

Ingen kommentarer: