tirsdag den 12. februar 2013

Otto er et næsehorn

Laura fik sådan en på opleveren i søndags, for hun var i biografen for første gang :0) Hun bliver 4 år i næste måned og jeg havde lovet hende tilbage ved efterårsferien, at hun og jeg skulle i biografen bare os to, men så har vi haft en masse problemer med Mathilde og rendt hos en masse forskellige fagfolk. Men nu synes Claus det skulle være så i søndags tog vi i biografen i City2 ved Høje Taastrup. Laura fik selv lov til at vælge om det skulle være " Otto er et næsehorn " eller " Min søsters børn i Afrika " og hun valgte Otto :)

Vi tog afsted med bussen og spiste vores medbragte madpakke inden vi gik ind og købte en lille fælles bland selv slikpose og en lille popcorn. Laura bar stolt popcornen og var bare så spændt på hvad det hele gik ud på. Efter at have siddet i 10 min i biografen med forfilm og lyset tændt og spist popcorn begyndte hun dog at blive lidt utålmodig, men da lyset blev slukket og filmen gik igang var hun bare så skøn at se på :0)

Nej hvor hun hyggede sig og der blev bare ikke sparet på store lykkelige smil og knus og kys og et par enkelte jeg elsker dig mor og det her er sjovt :)

Her er hun inden filmen gik igang :)


Desværre var kombinationen af lyset og mit dårlige mobilkamera bare ikke god, men synes da man godt kan se hvor stolt og glad hun var :)


Hun var meget træt bagefter, men også meget meget glad og besluttede at det ikke var sidste gang at vi var i biografen bare os to :) Tak for en sløn første biftur min dejlige skat :) Det var så meget guld værd at opleve sammen med dig - husk mor elsker dig så højt og meget !!!! :0)

Ingen kommentarer: