fredag den 8. februar 2013

Nye krea ting.

Jeg har det sidste stykke tid som altid udvidet mit krea sortiment og det gør jeg jo som oftest i Søstrene Grene og Tiger, for er to helt fantastiske butikker med lækre udvalg af alle kreative godter og til priser som alle kan være med til :)

Min tur til de to butikker har bragt disse ting med mig hjem -

De længe ønskede mini hamaperler, som Laura bare måtte få fingrene i selvom jeg hårdnakket sagde at det var altså mors, fordi de er så små - men ligner hun mig så tager hun jo ikke et nej for et nej når det gælder krea ting ;) Så hun var igang igår efter børnehaven, da lillesøster lå og sov i sofaen.

Deres dejlige tape, som bare er så skønt i forhold til Tigers, fordi det er papir og kan rives over med fingrene og dermed er lidt mere tilgængeligt for børn. De har fået rigtig mange nye varianter, men ikke alle som jeg havde set på Karens blog :  http://karenklarbaeksverden.blogspot.dk/search?updated-max=2013-01-25T00:23:00%2B01:00&max-results=8
var at finde inde i Søstrene Grene på Strøget. Der var kommet nye forsyninger af deres nye lækre blomster til ringe og andre smykker, så der røg lige en enkelt pakke ned, for de andre farver købte jeg for en måned siden. Og så fandt jeg nogle lækre små badges, som jeg bare måtte have med hjem, for de er da bare så lækre 80´er agtige, så tænker jeg skal hen og lave noget sjovt med dem. Noget med stof, garn, perler osv.


Lysene her købte jeg faktisk i Tiger - 3 stk for 10 kr.


Klistermærker med cirkusdyr - har et ark i forvejen, men de er så kære og til 5 kr kunne jeg bare ikke lade være :)


Ting fra Tiger - de har fået sådan nogle nye skønne tape med cirkus, spøgelser, skæg, flodheste og andre mønstre og så et stort bredt et med cupcakes :) Nyt papir i skønne farver - har købt både de almindelige og nogle til origami. Nyt glimmerpynt til pigerne med selvklæbende tape, dvd med Shanes verden - der er 6 afsnit og 2 timers dejlig underholdning i Shanes kreative verden for den nette sum af 20 kr :) Og så noget lækkert papir fra Rema1000 - 5 ruller for jeg mener enten 20 eller 25 kr.


Det skal lige siges at jeg også plejer at købe mit papir i Søstrene Grene, men jeg synes bare ikke rigtig at deres nye papir med retro og valentine tiltalte mig, så derfor røg det ikke med i kurven.

Ingen kommentarer: