lørdag den 16. februar 2013

Samme model to huer.

Jeg har kastet mig ud i at prøve at hækle efter en opskrift, og jeg har længe sukket efter en hue opskrift fra Drops. Her er de første to huer, for da jeg havde lavet den til mig selv, ja så ville pigerne også gerne have en hver.

Her er min hue, som jeg klart skal hen og lave nogle flere af og eksperimentere lidt med :) Jeg har hæklet dem i strømpegarn.


Her er Laura lige model, for Mathilde lå og sov, så hun kunne ikke have sin egen hue på.


Jeg har valgt at pigernes huer skal have noget mere spræl på, så derfor har de begge fået huer med to nøgler multifarver. Lauras hue er halvvejs færdig, så regner med den bliver færdig engang imorgen, så begge piger kan få dem på i børnehaven på mandag, for det har de spurgt om de må :)


Det pinlige er at jeg har så lille et hoved i omkreds, at jeg faktisk kan passe den hue til Mathilde, som også er størrelsen på Lauras hue, men den er bare ikke lang nok, så den går ikke ned og dækker som den rigtig skal :)

Ingen kommentarer: