fredag den 8. februar 2013

Pigernes kreativitet plus lidt ekstra.

Se lige nogle smukke halskæder og armbånd begge pigerne har lavet til mig henne i børnehaven i sidste uge og denne uge :) Jeg er bare så stolt og så glad, når de kommer hjem med forskellige ting de har lavet specielt til mig :) Jeg havde alle herlighederne på hos min psykolog i onsdags og hun blev noget overrasket over at høre at pigerne havde kreeret dem og sagde med et stort smil på læben at man da tydeligt kunne se at de slægter mig på - spørg lige om jeg følte jeg voksede nogle centimeter der af bare stolthed :)


Denne blomst har Laura lavet af nogle af de nye ting jeg kom hjem med efter mit weekendophold hos min veninde sidst i januar. Bagsiden af en af mine mange papirmapper fra Søstrene Grene og Tiger, tape, perler og muresnor.


Hun lavede også en specielt til Mathilde og valgte meget mere nøje ud hvilke motiver og at der skulle være på begge sider og hvor tingene skulle sidde.


Mathilde blev så glad og returnerede med en kæmpe krammer til Laura som tak :0)


Sommerfugle pigerne og jeg lavede i sidste weekend af silkepapir, piberenser og perler. Enkle og meget nemme for børn at lave en masse af :)


Jeg lavede to sky uroer til pigerne af bagside kartonet fra alle mine papirer fra Søstrene Grene og Tiger, som man jo nok har en tendens til at se som affald - pigerne kan så enten tegne på dem eller komme tape eller anden pynt på, når de får lyst :)


Blomster af silkepapir.


Her kan du se hvordan vi har sat silkepapiret på - jeg har sat dem fast på en piberenser og kommet tape på og så har jeg syet dem fast i silkepapiret og tapen, så det bedre hænger fast.


De passer så godt til den dejlige laterne Laura lavede henne i børnehaven i sommers af et syltetøjsglas, ståltråd og silkepapir.

Ingen kommentarer: