torsdag den 28. februar 2013

Halsrør med knald på.

Jeg har lige for tiden brug for hurtige projekter, der kan gøres færdige temmelig hurtigt. Energien er ikke til så meget for tiden og hukommelsen er pt meget dårlig, så disse små lette projekter er nemmere at gå til :)

Jeg har haft noget neon farvet garn liggende meget meget længe - faktisk før alle disse skønne neonfarver begyndte at komme ind i gadebilledet igen. Jeg købte det engang for nogle somre siden på et lille bitte kræmmermarked på Fyn, da jeg var hjemme og besøge familien.
Nu har det så fået liv i form af dette halsrør kombineret med noget skønt sort microfiber garn jeg også havde liggende.


Jeg har strikket sort både i starten og slutningen af røret i glatstrik og alt andet er delvis glat og en lille retrille i retstrik. Derpå har jeg hæklet to forskellige kanter i to farver.


Jeg kan bedst lide at bruge det dobbelt, så det varmer noget mere :)

Ingen kommentarer: