lørdag den 28. juli 2012

Hæklede lapper til babytæppe.

Igår valgte jeg så at begynde at hækle nogle lapper til et lille babytæppe, som Laura også skal give til hendes kontaktperson i børnehaven, når hun går på barsel om en mdr. Jeg håber jeg kan nå at lave et, men tror jeg nu nok jeg kan, for det skal jo ikke være så stort.

Jeg har valgt følgende farver til mine firkanter - de her to sæt har jeg allerede hæklet med.


Men disse farver og dem på billedet nedenunder har jeg endnu ikke.



Jeg nåede igår aftes at lave disse 4 lapper til tæppet.



Som du måske kan se, så er den lille hvide firkant ( og den lime ) en jeg har lavet før - det er nemlig denne her ....


Som Stine Hoelgaard Johansen har lavet som pude i bogen " Home made ", som jeg så selv har designet videre på. Jeg synes Stines firkanter er så søde, men jeg ville gerne lave lidt mere på dem, så derfor måtte jeg lige eksperimentere lidt videre :)

Ingen kommentarer: