tirsdag den 3. juli 2012

Naturen fra en af sine smukkeste sider.

Kan man forstå hvorfor Laura imorges udbrød en begejstring af den anden verden, da hun fik øje på disse vilde blomster henne ved sin børnehave ???? Der vokser hele vejen ved børnehaven noget skov lignende område med en masse vilde blomster osv og disse smukke blomstre stod i fuld flor og lyste det hele op med denne smukke intense farve.


Både Laura og jeg havde en voldsom lyst til at plukke dem alle for at lade dem bryde vores hjem, men som vi begge var enige om, så måtte vi nok nøjes med billederne og en enkelt så andre mennesker også kan se dem og synes de er smukke og dufte til dem :)


Denne smukke ensomme blomst så vi forleden morgen ved stationen på vej mod børnehaven og eftersom der kun var denne ene og den stod lidt hengemt måtte jeg bedrøve Laura med at den ikke måtte plukkes, men kun fotograferes.


Bare en af mine mange firkløver i år, som er blevet fundet på blot 10mins søgen. Min farfar og jeg ledte altid efter firkløvere fra jeg var ganske lille og jeg har en sjov evne til at finde dem opretstående og så bukke mig ned og tage dem op :)



For anden gang i år har et blishønepar fået unger - måske det samme par ???? Men søde og dejlige er de nu altså at se på og det er så sjovt at se hvor anderledes deres ydre er som små i forhold til de voksne.



Flere firkløvere og nogle enkelte femkløvere.



Sjovt som de skævheder naturen giver os kan være smukkere end de normale - her en noget anderledes og meget unik tusindfryd med alt alt for mange blade i forhold til normalen.


Jeg har nu altid bedst kunne lide de unikke og skæve, som fx denne eller kløvere med mere end tre blade osv.

Ingen kommentarer: