lørdag den 28. juli 2012

Nyt lækkert bomuldsgarn.

Til Kirsebærfestivalen i Kerteminde i søndags faldt jeg over nogle skønne garner inde i Butikken Nille, som er en kombineret lingeri og garnbutik. De havde tilbud på nogle forskellige garner pga festivalen, men desværre havde jeg glemt min pung med både vores kontanter og dankort, så vi havde lånt lidt penge af morfar Per, og de skulle jo ikke kun bruges på garn :( Men lidt kunne det da blive til og eftersom jeg er rigtig glad for at strikke i bomuld, så valgte jeg disse 5 nøgler fra Sandnes. Det er deres Mandarin Petit, som bare er så lækkert og blødt et bomuldsgarn at man bare ikke KAN eller BØR lade være med at strikke i bomuld !!!


Tænk sig at disse fem skønne nøgler kun kostede 90kr, og at jeg har sparet 60 kr - det vil sige at jeg faktisk har fået to nøgler gratis, og det er jo altid en dejlig ting :)


Vores skønne Mathilde ville lige være med på billedet :)

Ingen kommentarer: