tirsdag den 10. juli 2012

Så blev jeg prof strikker.

I weekenden forkælede jeg mig selv med et begyndersæt rundpinde fra Knit Pro, for jeg må erkende at min krop bare ikke længere er med på at bruge de almindelige bambus pinde, så jeg har måtte krybe til korset og købe nogle mere professionelle strikkepinde og Knit Pro skulle efter sigende være et rigtig godt mærke til folk som mig med handicaps og skavanker. Og spørg lige om jeg er en glad strikker nu - er du da helt vimmer, hvor er de bare lækre, skønne, fede, dejlige og meget meget lette at strikke med !!!! Hold nu fast hvor jeg allerede bare ELSKER de her strikkepinde, for de gør bare mit arbejde meget nemmere og nydelsen meget størrer !!!! Og igår blev jeg da bare endnu mere glad for dem, da jeg skulle prøve kjolen på Mathilde for at se ranglan - jeg havde den mindste wire på 60 cm på og under normale omstændigheder skulle jeg så hen og finde en længere osv, men her satte jeg jo bare stopperne på wiren, tog pindene på en 100cm og strikkede dem over på den, tog pindene af og satte stopper på og så kunne pigen få kjolen over hoveden med en 100cm wire og ingen pinde at passe på - det var så lækkert !!!!



Så jeg ved godt hvad jeg ønsker mig i fødselsdagsgave og julegave i år - Knit Pro rundpindesæt med alle størrelser.


Ingen kommentarer: