tirsdag den 3. juli 2012

Sommerlig pynt.

Jeg elsker jo som sagt farver og smykker og meget andet skønt, som så mange andre piger og kvinder og når nu vejret er så ustadigt, så må man jo skabe sit eget solskin og hvilken måde kan man bedre gøre det end ved at iklæde sig farver på alle mulig tænkelige måder ??? :)

Så fingerne har fået en skøn limegrøn farve og nogle homemade ringe og armbånd, som pigerne også synes er vældig sjove at gå på skattejagt i :)


Læg særligt mærke til det smukke midterste armbånd - nr 3 med blå elastiksløjfe - har vores ældste datter Laura på 3 år lavet til sin mor !! Hun er bare så god det lille pus til at sætte farver sammen og lave smukke perleting selvom det stadig har dette skønne strejf af et barns leg med materialer :) Jeg elsker at kombinerer mine egne homemade smykker med hendes " en gave til dig søde mor " smykker og jeg ser frem til at vores yngste Mathilde på 2 forhåbentlig snart i nær fremtid vil forære mig smukke ting !! :)


De to bagerste armbånd i sort / lyserød / orange farver og sort / grønne farver lavede jeg igår som supplement til fingerringene jeg har på.




Ingen kommentarer: